.

Olet lämpimästi tervetullut valokuvasivuilleni. Valokuvaus on minulle rakas harrastus ja "henkireikä", josta saan paljon voimaa. Voin ihailla luontoa ja sen ihmeitä kameran linssin läpi. Olen oppinut kuuntelemaan ja katselemaan luontoa aivan eri tavalla kuvatessani. Blogini erikoinen nimi Alfheim tulee kelttien tarustoista, nimi tarkoittaa iloisien ja valoisien haltijoiden maata, jonne voitkin kurkistaa blogini kautta. Astu sisään..

torstai 16. syyskuuta 2010

Lehdet

Vauhdista napatut kuvat juhannusruusun lehdistä.





10 kommenttia:

  1. Kaunis valo ensimmäisessä kuvassa, ruusuista ruskaa.

    VastaaPoista
  2. Kauniit lehdet, värit on upeat.
    Mukavaa viikonloppua ,joko tauti helpottaa?

    VastaaPoista
  3. Pehmyt piirto, samassa pensaassa oli niin monenlaista väriä. Hätäilin hieman, tärähteli kuvat suurimmaksi osaksi. ADHD valokuvaaja, olin kait niin fiiliksissä, kun pääsin vihdoin ulos kameran kanssa.

    VastaaPoista
  4. Manteli, valo tuli kauniisti pensaan takaa. Tuuli vain tahtoi kisailla kanssani. Rävisti aina juuri sitä oksaa, jota olin kuvaamassa.

    VastaaPoista
  5. seijastiina, värejä olen odottanut, se on syksyssä niin ihanaa. Hyvää viikonloppua sinulle myös. Flunssa alkaa taintua, olen ollut jo töissä keskiviikosta lähtien. Vähän on hutera olo, sitkeä yskä vielä seuraa, mutta voiton puolella ollaan jo :)

    VastaaPoista
  6. Hieno läpinäkyvä valo ensimmäisessä kuvassa.
    Ja mukavaa nähdä juhannusruususta kuvia myös jonain muuna vuodenaikana kuin aina vain juhannuksena.

    VastaaPoista
  7. Kauniit kuvat, ihanat herkät värit. Voimia viikonloppuun ;)

    VastaaPoista
  8. uuvana, valo tuli kivasti lehtien takaa, hieman haasteellinen kuvata. Lehdet ilakoivat tuulen kanssa. Juhannusruusun lehdet, värjäytyvät syksyllä kauniisti.

    VastaaPoista
  9. Elisa, värien erilainen kirjo hauskaa. Kiitos voimista, tarvitsen vielä vahvistusta:) Aion kyllä lähteä tänään mökille, toivotaan että aurinko vähän vilahtelee.

    VastaaPoista