.

Olet lämpimästi tervetullut valokuvasivuilleni. Valokuvaus on minulle rakas harrastus ja "henkireikä", josta saan paljon voimaa. Voin ihailla luontoa ja sen ihmeitä kameran linssin läpi. Olen oppinut kuuntelemaan ja katselemaan luontoa aivan eri tavalla kuvatessani. Blogini erikoinen nimi Alfheim tulee kelttien tarustoista, nimi tarkoittaa iloisien ja valoisien haltijoiden maata, jonne voitkin kurkistaa blogini kautta. Astu sisään..

tiistai 5. marraskuuta 2013

Muuttuvatko kuviesi värisävyt ja laatu kun siirrät ne blogiin?


Olen jo jonkin aikaa tuskaillut valokuvieni kanssa.
Ne näyttivät ihan erinlaisilta kuin omalla koneella sen jäkeen
 kun olin siirtänyt ne tänne blogiin.
Onneksi sain tämän linkin Seidalta
Kiitos Seita :)


Tämän kuvan googlen automaattinen kuvanparannus käsitellyt.

Tällaisena kuva on lähtenyt koneeltani.
-Valokki-

9 kommenttia:

  1. Wonderful pictures.....good work again.

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno juttu!
    Kiitos!
    Siis kylläpä harakkani kuvan laatu parani kummasti.
    Mutta en muuttanut asetuksia google+ .ssa, riitti tuon koon muuttaminen koodissa.

    VastaaPoista
  3. Puuroksi tahtoo kuvat mennä, itse käsittelen jokaisen vanhalla Paint Shop Pro ohjelmalla. Vastaavia ilmaisia ohjelmia löytyy myös, esim Paint.NET

    VastaaPoista
  4. Olen käyttänyt kuvieni käsittelyyn Picasa kuvien käsittely ohjelmaa. Se on ollut heppo. Nyt olen juuri siirtymässä käyttämään Lightroomia. Aiemmin Picasassa käsittelemäni kuvat ovat siirtyneet ihan hyvin blogiin. Kävin muuttamassa Googleen asetuksia ja luulen sen auttavan kyllä.

    VastaaPoista
  5. Beautiful are your photos!
    Greetings, RW & SK

    VastaaPoista
  6. Huomattu on täälläkin...kuvien formaatin kun muuttaa png:ksi, niin sekin auttoi ainakin minulla. Kuvista tulee vaan siten raskaampia.
    Photoshopissa käsitellyt kuvat eivät tee noita vääristymiä, senkin huomasin.

    VastaaPoista